Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009

Τέλη κυκλοφορίας 2010

Μια διευκρίνηση, καθώς έλαβα το τέλος κυκλοφορίας 2010 για τη μηχανή μου.

Οι αλλαγές που έχουν εξαγγελθεί και ψηφιστεί, τόσο από την προηγούμενη όσο και από την τωρινή κυβέρνηση, αφορούν τα ΙΧ οχήματα και φορτηγά, ΟΧΙ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ!

Καθώς όλα τα χρόνια η κλίμακα ήταν ενιαία για οχήματα και μηχανές, πχ 650 κυβικών ή 1200, ΝΟΜΙΖΑ ότι οι πίνακες των νέων τελών θα περιλαμβάνουν και τις μηχανές...
ΛΑΘΟΣ!

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α 219/2-11-2009) λέει:

Aρθρο 2

Τέλη κυκλοφορίας

1. Τα τέλη κυκλοφορίας, που προβλέπονται από τους νόμους 2873/2000 (ΦΕΚ Α 285),
2948/2001 (ΦΕΚ Α' 242), 3697/2008 (ΦΕΚ Α' 194) και την υπ' αρ. 1080827/407
Τ&ΕΦ./22.8.2007 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (ΦΕΚ Β' 1788)
αναπροσαρμόζονται και υπολογίζονται εφεξής σε συνάρτηση του κυβισμού και
της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης του κινητήρα των οχημάτων, σύμφωνα με τον Πίνακα 2 για
τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης και τον Πίνακα 3 για τα ελαφρά και
βαρέα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι παρατίθενται στις
παραγράφους 2 και 5, αντίστοιχα.
Το κλειδί είναι ο εν ισχύ Ν.3697/08, ο οποίος όριζε τα τέλη κυκλοφορίας όπως τα ξέραμε όλοι μέχρι πριν τις "ρυθμίσεις Σουφλιά" και τις "διορθώσεις Μπιρμπίλη".
Δυστυχώς, καθώς έλαβα το τέλος κυκλοφορίας για ποσό €46 - και ενώ νόμιζα ότι θα έπεφτα στα €18 - έκατσα και το έψαξα και κατέληξα στη διαπίστωση ότι οι μηχανές δεν ρυθμίστηκαν από τη νυν και τον πρώην αρμόδιο υπουργό, αλλά η κατάταξή τους στα τέλη παρέμειναν ως είχαν...

Πάνω που ήμουν έτοιμος να πάω στη ΔΟΥ...

Θα μου πεις "για 28 ευρώπουλα κάνεις έτσι";
Δεν είναι τα €28 αλλά:
1. η "εγκυρότητα" των δημοσιογράφων που απλά αγνόησαν τους μηχανόβιους από τους τόννους μελάνι που έχυσαν και τους λαιμούς τους που έκλεισαν
2. η πολιτική των πολιτικών απέναντι στους μηχανόβιους, ίσως σκέφτονται ότι θα πρέπει να χρησιμοποιούμε και εμείς αυτοκίνητο

Μικρές λεπτομέρειες αυτής της ζωής...

Δεν υπάρχουν σχόλια: