Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

μίνι τηλεφωνική απάτη

Με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο αυτόματος τηλεφωνητής από δήθεν εταιρεία δημοσκοπήσεων.
Με οδήγησε στο να του "αποκαλύψω" πατώντας πλήκτρα στο τηλέφωνο:
εάν το τηλέφωνο είναι σε χώρο εργασίας ή στο σπίτι
φύλλο
ηλικιακή ομάδα
κατάσταση εργασίας

μόλις πάτησα την επιλογή για την εργασία μου η γραμμή κόπηκε...

Απατεώνες είναι, το σκέφτηκα μόλις το μήνυμα, στην αρχή, ανέφερε ότι τα στοιχεία της εταιρείας και τα τηλέφωνα θα μου γνωστοποιηθούν στο τέλος της έρευνας.
Προφανώς και δεν υπάρχει εταιρεία "Παλ".

Εντάξει, κι εγώ είπα ψέμματα στις δύο από τις τέσσερις ερωτήσεις καθώς θεωρώ ότι ο χρόνος που χρειάζεται για να απαντήσω σε μια έρευνα θα πρέπει να τον πληρώνομαι αφού από αυτόν τον δωρεάν χρόνο μου αυτοί βγάζουν τα κέρδη τους, οπότε τουλάχιστον σε μερικά στοιχεία λέω ψέμματα συνειδητά και μερικά δεν τα αποκαλύπτω όσο πιεστικοί κι αν γίνονται. Αν με πλήρωναν έστω και ένα συμβολικό ποσό δεν θα το έκανα.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι ακριβώς όφελος έχουν αυτοί.
Πουλάνε τα στοιχεία μου;
Θα τα χρησιμοποιήσουν για να μου πουλήσουν κάτι, αυτοί ή άλλοι;
Μπορεί και τα δύο.

2 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Ευτυχώς υπάρχουν εταιρείες που κάνουν online δημοσκοπήσεις που σε ανταμοίβουν κιόλας πχ οι Πολύτιμες Γνώμες. Δοκιμάσε καμία από αυτές ;-)

geokalp είπε...

καλησπέρα kitse και ευχαριστώ για τη γνώση! δεν ήξερα ότι υπάρχουν και τέτοιες!